X

Uikko kiinni 13.5. saakka.

Tiedote 31.3.2020 Liikuntakeskus Uikko pysyy suljettuna valtioneuvoston ohjeistuksen mukaisesti 13.5. saakka. Tiedotamme tilanteiden muuttuessa. Lue lisätietoja tiedotteesta täältä »

Jumppaohjeita kuntalaisille

Tällä sivulla on koottuna erilaisia harjoitteita, joita jokainen voi soveltaen tehdä kotona, toimistolla kuin lenkkipolulla.
On erityisen tärkeää, että kukaan ei jämähdä kotiin, vaan jokainen liikkuisi niin ulkona kuin sisällä!

Jumpaohjeet ikäihmisille

Linkkejä eritasoisiin kotijumppiin ikäihmisille (video):

Helppo taso (video)
Keskivaikea taso (video)
Vaativa taso (video)
Videot ovat UKK-instituutin tuottamista materiaaleista.

Kaiken tasoisia jumppavideoita (KKI-kunnossa kaiken ikää) mm. selkä-, keppi-, tasapaino-, metsäjumppaa.
Videot löydät tästä

Tästä saat hyviä ohjeita ikäihmisille suunnattuihin eri jumppavaihtoehtoihin (PDF) 
Jumpat ovat KKI (kunnossa kaiken ikää) materiaaleista.

 

Jumppaohjeet toimistoon

On toimistosi sitten kotona tai työpaikalla, löydät täältä hyviä vinkkejä tauottamaan istumista ja työntekoa!

Kuminauhajumpan ohjeet tästä –>

Liikkuvuusharjoitteita selälle tästä –>

Taukojumpan ohjeet tästä –>

Tehokkaita kotitreenejä

Tälle sivulle on kerätty erilaisia kotitreeniohjeita, joita voi tehdä esimerkiksi omassa olohuoneessa.
Tarvitset vain mukavat treenivaatteet, juomapullon ja hetken aikaa!

Tehokas kardiotreeni (rasvanpoltto) video (Fittnes blender)
Kuntopiirivideo (Spartan gear)
Pakarajumppa (Spartan gear)
Palauttava venyttely (Suomen Voimistelu Liitto)